nadanie imienia1.jpg

uczniowska skrzynka pocztowa:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

W świecie książek Joanny Fabickiej

30 maja młodzież klas trzecich odwiedziła Filię nr 1 Książnicy Płockiej. Spotkała się tam z pisarką i felietonistką - Panią Joanną Fabicką. Jest ona m.in. autorką bestsellerowego cyklu książek o dojrzewaniu nastoletniego Rudolfa Gąbczaka i jego niesamowitej rodzinie. Podczas spotkania można było porozmawiać z pisarką, zakupić jej książki i otrzymać autograf.

„Powiedz mi, a zapomnę.
Pokaż mi, a zapamiętam.
Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”
Konfucjusz

Wspomnienia ze Szkolnego Festiwalu Projektów.

>>>więcej galeria <<<

Jak „Trójka” podążała „Złotym Szlakiem”

Wtorkowy poranek przywitał nas słoneczną pogodą. Przy tak sprzyjającej aurze możemy zaczynać podbój południowo-wschodniej Polski. Pierwszy postój, pierwsze zwiedzanie - Nałęczów. Spacer po parku zdrojowym i woda o dziwnym smaku z leczniczych źródełek dodała nam sił i energii, więc ciągle podekscytowani podążamy do Kazimierza Dolnego. To miasto „zaklęte w czasie”. Spacerujemy po tej malowniczo położonej miejscowości podziwiając zabytkowe kamienice, spichlerze, ruiny zamku oraz basztę. Wchodzimy też na Górę Trzech Krzyży, skąd widok zaparł nam dech w piersiach.

Kolejnego dnia odwiedzamy Baranów Sandomierski, gdzie relaksujemy się w zamku uznawanym za „mały Wawel” oraz bierzemy udział w lekcji dobrego zachowania się przy stole. Następnie przejeżdżamy do Muzeum Archeologicznego w Sudole. Zwiedzamy kopalnię oraz rezerwat „Krzemionki”.

Po krótkiej nocy wyruszamy do Lublina. Tam oczarowują nas urokliwe kamienice w rynku oraz kaplica zamkowa z malowidłami ściennymi z XV wieku. Kompleks pałacowy w Kozłówce to kolejny punkt naszej wyprawy. Podziwiając wnętrza pałacu Zamoyskich i spacerując po pięknych ogrodach czujemy się trochę jak w bajce.

Ostatni etap naszej wyprawy to Sandomierz - miasto żyjące własnym rytmem. Wchodzimy na Bramę Opatowską, podążamy wielką siecią labiryntów Podziemnej Trasy Turystycznej, spacerujemy wąskimi uliczkami wypatrując ojca Mateusza. Na jego zaproszenie gościmy u serialowych znajomych na plebanii i komisariacie.

Do Płocka przyjeżdżamy w piątkowy wieczór. Oprócz walizek, niesiemy ze sobą bagaż pełen wspomnień, zdjęć i pamiątek.

Kolejny Sukces Naszych Uczniów!!!

Trzyosobowa drużyna z naszego gimnazjum: Dominika Chyczewska, Wiktoria Jędrzejewska oraz Adam Kęsy, brała udział w Ogólnopolskim Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym na etapie powiatowym. Uzyskaliśmy świetny wynik i zajęliśmy III miejsce.

Gratulujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!

UWAGA!!!

Szanowni Rodzice
24 maja  (środa) 2017r. godz. 1630
odbędą się zebrania rodziców uczniów klas III z wychowawcami.

Zapraszamy

"Dzień Otwarty" - godz. 1600 -1800

Dyrektor szkoły

UWAGA Trzecioklasiści!!!

Rekrutacja do klas I szkół ponadgimnazjalnych w Płocku,
na rok szkolny 2017/2018,
rozpoczyna się 8 maja 2017 r. o godz. 10.00 i jest wspierana przez system elektroniczny.

>>>Rekrutacja<<<

"Kto nie zna Pisma Świętego, nie zna Chrystusa!"

św. Jan Paweł II

Po raz dziesiąty Akcja Katolicka Diecezji Płockiej w dniach 15 - 31 maja 2017 roku organizuje Płocki Maraton Biblijny.
Społeczność naszego gimnazjum włączyła się w tę inicjatywę
i 16 maja wspólnie z mieszkańcami tutejszej parafii odczytywała fragmenty Pisma Świętego.

Gniew – Trójmiasto –Szymbark, czyli 4 dni  przygody i dobrej zabawy

25 kwietnia  spakowani w ogromne walizki i zaopatrzeni w dobry humor wyruszamy  podziwiać uroki polskiego Wybrzeża i Szwajcarii Kaszubskiej.

Pierwszy  przystanek to Gniew - twierdza krzyżacka skrywająca wiele tajemnic, spacer uliczkami malowniczego  rynku i wizyta w farze św. Mikołaja. W godzinach popołudniowych docieramy do naszej bazy noclegowej  w Jastrzębiej Górze. Błyskawiczny obiad i spacer plażą wzdłuż wybrzeża. Najwytrwalsi zostali do zachodu słońca.

Następny dzień rozpoczynamy od lekcji patriotyzmu na Westerplatte.  Zwiedzamy Stare Miasto w Gdańsku i poznajemy historię związku zawodowego NSZZ  „Solidarność” w Europejskim Centrum Solidarności.  Na zakończenie podziwiamy panoramę miasta z wysokości 50 metrów korzystając z koła widokowego.

Trzeci dzień wycieczki to wizyta w Gdyni na żaglowcu „Dar Pomorza”, spacer po Wybrzeżu Kościuszkowskim i gdyńskiej marinie. Słoneczna pogoda zachęciła nas do odwiedzenia Sopotu, obowiązkowy spacer po najdłuższym molo nad Morzem Bałtyckim, chwila odpoczynku na najsłynniejszej ulicy miasta – popularnym moniaku i przejazd do Oliwy. Zwiedzamy katedrę, podziwiamy słynne organy i spacerujemy urokliwymi alejkami zabytkowego parku im. Adama Mickiewicza. Dodatkową atrakcją okazało się karmienie kaczek w parkowym stawie. Mimo zmęczenia po powrocie do Jastrzębiej Góry czas wolny spędzamy na boisku i placu zabaw.

Ostatni dzień i ostatni przystanek - Skansen w Szymbarku. W towarzystwie przewodnika zwiedzamy i oglądamy unikalne w skali świata obiekty  m. in.: Najdłuższą Deskę Świata, Największy Koncertujący Fortepian Świata,  Dom Sybiraka, Bunkier TOW "Gryf Pomorski", w którym przeżywamy prawdziwy  nalot. W  "Domu do Góry Nogami" możemy odczuć efekty zawirowań błędnika. Tutaj jeszcze ostatnie zakupy pamiątek i z wielkim bagażem wspomnień wracamy do Płocka.

Archiwum:

Rok Szkolny 2016/2017 >>> wrzesień 2016   październik 2016  listopad 2016  grudzień 2016 styczeń 2017 luty 2017 marzec 2017  kwiecień 2017  maj 2017

Rok Szkolny 2015/2016 >>> wrzesień 2015   październik 2015  listopad 2015  grudzień 2015  styczeń 2016  luty 2016 marzec 2016 kwiecień 2016  maj 2016  czerwiec 2016

Rok Szkolny 2014/2015 >>>   wrzesień 2014  październik 2014 listopad 2014  grudzień 2014  styczeń 2015  luty 2015   marzec 2015  kwiecień 2015  maj 2015  czerwiec 2015

Rok Szkolny 2013/2014 >>>   wrzesień 2013   październik 2013   listopad 2013   grudzień 2013  styczeń 2014   luty 2014  marzec 2014  kwiecień 2014  maj 2014  czerwiec 2014

Rok Szkolny 2012/2013 >>>   wrzesień  październik  listopad  grudzień  styczeń  luty marzec   kwiecień   maj  czerwiec

Kto jest Online?

Odwiedza nas 50 gości oraz 0 użytkowników.